.... مــــدیـــران بخـــوانـــنـــد ....

جدیدترین مقالات و نکات مهم مدیریتی برای مدیران امروز و فردای ایران زمین

.... مــــدیـــران بخـــوانـــنـــد ....

جدیدترین مقالات و نکات مهم مدیریتی برای مدیران امروز و فردای ایران زمین

۷ عادت جهت موفقیت در کسب و کار

    برای کسب و کار موفق باید هفت عادت کلیدی ایجاد کنید. نبودن یا فقدان هر یک از این عادتها می‌تواند گزاف باشد. زمانی که شما صلاحیت و لیاقت در هر یک از این سطوح را پیدا کنید سریعتر و راحتر از سایر رقبایتان می توانید به نتایج فوق العاده‌ای برسید.

 

1-      برنامه کامل و سراسری:

اولین نیاز برای کسب و کار موفق عادت برنامه‌ریزی می‌باشد. بطور کاملتر و با جزئیات بیشتری که شما برای پیشبرد فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنید باعث می‌شود که خیلی سریعتر و آسانتر بتوانید برنامه‌های خود را پیاده‌سازی کنید و به یک نتیجه مورد دلخواه خود برای شروع کسب و کار خود برسید

2-      سازماندهی کنید قبل از اینکه شروع کنید:

یکبار دیگر شما یک برنامه کامل برای شروع کسب و کار خود توسعه می‌بخشید، شما باید عادتهایی از سازماندهی کردن مردم و منابع مورد نیاز قبل از شروع کسب و کار خود را ایجاد کنید. در یک سازماندهی تمام منابعی را که تشخیص می‌دهید در فرایند برنامه‌ریزی به آن نیازمندید می‌آورید.  

3-      پیدا کردن افراد مناسب:

سومین عادتی که شما باید ایجاد کنید، استخدام کردن افراد مناسب می‌باشد که شما را در رسیدن اهدافتان کمک می کند. 95% از موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین و مدیر اجرائی می‌تواند به وسیله کیفیت و توانمندی افرادی که شما آنها را برای کار کردن یا کار کردن روی آن تیم استخدام می‌کنید بستگی دارد. حقیقت اینست که بهترین موسسات بهترین افراد را دارند و بهترین موسسات درجه 2 افراد درجه 2 و بهترین موسسات درجه 3 میانگین یا حد واسط افراد را دارند، پس هر چقدر توانمندی افراد بیشتر باشد کسب و کار نتیجه بهتری خواهد داشت

4-      عاقلانه وکالت دادن:

چهارمین عادتی که شما برای پیشبرد کسب و کار درست می باشد. شما باید تواناییهای خود را در جهت محول کردن یک شغل درست، با یک شخص درست در یک مسیر درست توسعه بخشید، ناتوانی در یک وکالت بطور موثر می‌تواند باعث شکست یا اجرای نادرست شخصی شود و حتی می‌تواند شکست در کسب و کار را به همراه داشته باشد.  

5-      بررسی کردن اینکه شما چه انتظاراتی دارید:

پنجمین نیاز برای یک کسب و کار موفق عادت نظارت درست می‌باشد. شما باید یک سیستم نظارت درست برای کسب و کار خود ایجاد کنید و از انجام شدن آن مطمئن باشید. ضروری است که شما نحوه اجرای کار خود را کنترل کنید و مطمئن شوید آن بر طبق زمان‌بندی و کیفیت سطوح مورد نیاز انجام می‌شود. 

6-      سنجش کارهای انجام شده :

ششمین عمل کارآفرینان موفق و مدیران اجرائی عادت اندازه‌گیری میزان کارائی می‌باشد.

شما باید به طور خاصی استانداردهای قابل اندازه‌گیری و برگه‌های امتیاز را برای نتایجی که شما بدان نیاز دارید را تعیین کنید. شما باید زمان شروع و موعد کارهای خود را با توجه به انتظارات خود مد نظر گرفته و آنها را زمان‌بندی کنید.  

7-      مطلع ساختن مردم از کسب و کار:

هفتمین عادت برای افراد دارای یک کسب و کار موفق تهیه گزارش منظم و به دقت از نتایج کسب و کار برای مردم می‌باشد. مردم اطراف شما احتیاج بدان دارند که بدانند چه چیزی در کسب و کار شما اتفاق می‌افتد، بانکدارها احتیاج دارند از نتایج مالی شما با خبر باشند، کارمندان شما احتیاج دارند موقعیت و شرایط شرکت شما را بدانند. افراد کلیدی شما در همه سطوح نیازمند به آن هستند که بدانند شرکت شما به چه نتایجی خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد