.... مــــدیـــران بخـــوانـــنـــد ....

جدیدترین مقالات و نکات مهم مدیریتی برای مدیران امروز و فردای ایران زمین

.... مــــدیـــران بخـــوانـــنـــد ....

جدیدترین مقالات و نکات مهم مدیریتی برای مدیران امروز و فردای ایران زمین

به خوبی بدانید

 به کارمندان ساعی و متعهد بگویید که چقدر برای سازمان مفید هستید و شما به آنها علاقه و اعتماد دارید.
 
مطمئن شوید کسی را که به کار می گمارید ، تنبل نیست! زیرا افراد تنبل فشار کاری دیگران را بیشتر می کنند
.
 
موقع دست دادن، دست افراد را محکم و صمیمانه بفشارید
.
 
وقتی عصبانی هستید، در باره دیگران تصمیم گیری نکنید
.
 
همیشه وقت شناس باشید. برای حضور به موقع، می توانید از ترفند قدیمی 5 دقیقه جلو کشیدن ساعت استفاده کنید
.
 
هرگز امید ارتقا را از زیردستان نگیرید، زیرا به طور یقین، انگیزه آنها برای تلاش از بین می رود
.
 
سعی کنید در صورت لزوم در دسترس باشید و شانس حرف زدن را به همه سطوح سازمان بدهید. در این صورت شاید با ایده های درخشانی روبه رو شوید
.
 
هیچگاه اجازه ندهید کسی حالت  افسردگی و ناامیدی شما را ببیند
.
 
به شایعات بی اساس بی توجه باشید و در مورد زیردستان از روی دهن بینی قضاوت نکنید
.
 
خشکی جلسات طولانی را با شوخ طبعی قابل تحمل کنید
.
 
از سرزنش کردن دیگران در جمع خودداری کنید
.
 
برای همه سطوح سازمان حتی خدمه و نامه رسان ها احترام قائل شوید
.
 
هنگام امضاء کردن نامه ها و مکتوبات، آنها را به دقت مطالعه کنید و از امضاء کردن آنها، زمانی که حوصله و تمرکز ندارید پرهیز کنید
.
 
خوش ژست و خوش بیان باشید و در جمع با انرژی و اشتیاق حاضر شوید
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد