* با قدردانی به موقع از کارمندان، انرژی کاری آنان را افزایش دهید و حُسن خلاقیت را در آنان تقویت کنید.
* موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه کنید و همیشه متبسم باشید.
* هرگز برای پیشبرد اهداف کاری خود، دیگران را با وعده های بی اساس فریب ندهید.
* سعی کنید اسامی کارمندان را به خاطر بسپارید و در حین صحبت کردن با آنان، نامشان را به زبان بیاورید.
* همواره به خاطر داشته باشید به کار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمی کاهد.
* اشتباهات زیردستان را بیش از حد لازم به آنها گوشزد نکنید.
* امین و رازدار افراد باشید.
* روی اشتباهات خود پافشاری نکنید و بی تعصب خطاهای خود را بپذیرید.
* با عبارات کنایه آمیز و نیش دار به دیگران درس عبرت ندهید.
* با آرامش و خونسردی به حرف های دیگران گوش کنید و برای صرفه جویی در زمان مرتباً حرف آنان را قطع نکنید.
* روش محاسبات مالی را تا حدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان باشید.
* در جلسات دائماً به ساعت خود نگاه نکنید.
* به نحوه پوشش و ظاهر خود توجه کنید.
* تا صحت و سقم مسئله ای روشن نشده، کسی را مؤاخذه نکنید.
* معاشرین چاپلوس خود را جدی نگیرید.
سلام خوبید بی مقدمه میگم کسی هست که به شدت برای رهن یه خونه احتیاج به کمک مالی داره به همه وبلاگ های به روز سر زدم و درخواست کمک کردم اگر کسی رو میشناسید که توانایی مالی داره لطفا به من اطلاع بدید ممنون
وبلاگ فوق العاده ای دارید
www.negar_5813@yahoo.com